ΜΑΡΜΕΛΑΔΕΣ  Δεν υπάρχουν προϊόντα σε αυτή την κατηγορία.

Υποκατηγορίες

ΜΑΡΜΕΛΑΔΕΣ ΓΙΑ...

Οι μαρμελάδες για διαβητικούς και δίαιτα Σπιτικό, είναι προιόντα υψηλής ποιότητας,  περιέχουν φρούτα λιωμένα αλλά και ολόκληρα κομμάτια. Η ποιότητα τους φαίνεται από την γεύση τους και το ιδιαίτερη άρωμα του κάθε φρούτου που διατηρείται ζωντανό και έχουν επίσης ένα πλήρες και φωτεινό χρώμα.

Χρησιμοποιούμε φυσικές μεθόδους συντήρησης όπως βρασμό, χωρίς αρωματικές και χρωστικές ουσίες και χωρίς συντηρητικά τηρώντας απόλυτα τους κανόνες υγιεινής.

Για να προετοιμαστεί η μαρμελάδα, κόβουμε το φρούτο, το πιέζουμε και ύστερα το ανακατεύουμε με ένα μείγμα ζάχαρης ώστε να ενεργοποιηθούν οι πηκτίνες του. Ακολουθώντας πιστά την παραδοσιακή συνταγή, το προϊόν που προκύπτει μετά από το βρασμό είναι η πραγματική μαρμελάδα, που στη συνέχεια σφραγίζεται καλά σε γυάλινα δοχεία και διατηρείται κλειστή ακόμα και για 2 χρόνια.
Παραλλαγές της μαρμελάδας γίνονται με την χρήση της φλούδας του φρούτου συνήθως των εσπεριδοειδών. Ο φλοιός προσθέτει μια ελαφρώς ξινόπικρη γεύση στην μαρμελάδα που οφείλεται στη σύστασή του. Διαθέτουμε μια μεγάλη ποικιλία σε μαρμελάδες εσπεριδοειδών.
Έρευνες έχουν δείξει ότι η πηκτίνη των φρούτων εμποδίζει την ανάπτυξη όγκων, ενώ παράλληλα στους φλοιούς περιέχονται αντιοξειδωτικά. Επίσης ανακουφίζει από την δυσκοιλιότητα αλλά και τον πονόλαιμο. Η μαρμελάδα περιέχει φυσικά σάκχαρα τα οποία είναι πιο επωφελή από εκείνα που συναντάμε στα περισσότερα γλυκά και είναι αναμφισβήτητα υγιέστερη καθώς περιέχει βιταμίνες και αντιοξειδωτικά από τα φρούτα! Επίσης δεν περιέχει λιπαρά οπότε δεν επιβαρύνει τον οργανισμό με χοληστερίνη.

Οι μαρμελάδες για διαβητικούς και δίαιτα έχουν λιγότερες θερμίδες, επειδή περιέχουν φρουκτόζη αντί της κοινής ζάχαρης η οποία είναι το πιο γλυκό σάκχαρο και γι’ αυτό και απαιτείται μικρότερη ποσότητα σε σχέση με τη ζάχαρη, ώστε να δώσει την ίδια γλυκιά γεύση. Προέρχεται από την επεξεργασία των φρούτων. Eίναι λευκή, σε μορφή κρυστάλλων. Η φρουκτόζη έχει μικρότερο γλυκαιμικό δείκτη από την μαύρη και λευκή ζάχαρη. Αυτό σημαίνει ότι έχει αργή απορρόφηση και κατά συνέπεια, δεν προκαλεί έκκριση ινσουλίνης και δεν επηρεάζει τα επίπεδα ζαχάρου στο αίμα (σύμφωνα με μελέτες).

Επάνω